If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Предполагам знаеш, че в Атина и Солун може да регистрираш дизелова кола само ако си презвовач, такси или е нещо от рода на бус, камион и т.н. Затова основната част от населението на страната, живеещо именно в тези 2 града кара бензинови коли и е напълно логично да има такива оферти. От друга страна, можеш да бъдеш убеден, че алчните копелета от ММ ще я пуснат на далеч по-висока цена, щото тях не ги интересува популярността на марката и разширяване на продажбите, а кокошкарски номера за по 4000 евро отгоре на екземпляр
Щом имат Гърците оферти - ЩЕ КУПУВАМЕ ОТ ТАМ - и без това са много по напред с материала, могат да ни доставят коли, не е проблем като сме в ЕС , не е проблем гаранцията и обслужването както на бензини, така и на дизели - ей го къде е Солун а за регистрацията няма проблем да е в България
Щом имат Гърците оферти - ЩЕ КУПУВАМЕ ОТ ТАМ - и без това са много по напред с материала, могат да ни доставят коли, не е проблем като сме в ЕС , не е проблем гаранцията и обслужването както на бензини, така и на дизели - ей го къде е Солун а за регистрацията няма проблем да е в България
Аз и без това не бих си обслужвал колата в сервиза на Ауто Италия, така че защо да не си я и закупя директно от Солун или Сяр?!?
Да ти кажа като сметна акциза ММ са прави Не забравяите,че още не е паднал акциза...Може да се почака до януари 2010 когато ще падне и да се види как ще се отрази на цените в ММ. Все пак ако ще се взема нова е хубаво да е от БГ, няма кирия за всяко дребно нещо което ще изкочи по колата(а те ще са доста) да се бега до Гърция. Лично аз чакам ММ да обявят официялно в продажба 1750-то и така. Пък и онзи ден бартеросах CLK-то за нов Рексън и сега се радвам на него
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Акциза за новите коли не е като на старите....а и май вече акциз няма от няколко седмици.
sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Независимо от къде ще си закупиш новата алфа, тя си има европейска гаранция, така че не е проблем да посещаваш който си искаш оторизиран сервиз в Европейския съюз.
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
За европейската гаранция може не се сетих за нея. А колкото до акциза още си го има. Един познат щом още не си е оправил S8-цата а си я кара с австрииските табли..А пък и щеше да се чуе по медийте все нещо...
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
Независимо от къде ще си закупиш новата алфа, тя си има европейска гаранция, така че не е проблем да посещаваш който си искаш оторизиран сервиз в Европейския съюз.
Идеята е да не пълним гушите на спекулантите от Ауто Италия/Милано моторс Не стига, че ни дерат с цената, ами и обслужването е направо "чудно". Имам преки впечатления от сервиза на "Чефин - Ивеко", където редовно правят следният номер. Идва някой камион за обслужване (масло, смяна на накладки и прочее дреболии), а андрешковците му сменят спирачните дискове и на собственика показват едни "оборотни" яко надрани, и човека се хваща за главата и плаща като поп Убеден съм, че същото е във всички останали "официални" сервизи в страната.
Хахаах тоя номер с дисковете и в София го правят значи хахаха. Тука стана нещо подобно, шофера отива да остави камиона в сервиза за профилактика (самосвал), и понеже името на фирмата на която се води камиона не е свързана с името на собственика, хората там започнали да си измислят глупости. И освен гаранционното обслужване, освен смяната на филтри и масла, измислили един куп глупости(вкл. това с барабаните). Представили една фактура с едни цифри,че свят му се завил на шофера. Звуннал той на управителя на фирмата, оня се обадил на шефа, отива в сервиза и като го видели кой е започнали да заекват и в крайна сметка се разбрала каква е работата и си платили само смяната на консумативите. Колкото и да е хамав и неразбиращ някой неможе самосвал на 6000 км да прееебе барабаните..
Range Rover Vogue 4.4 Rexton 270 cdi Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500 Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.
2 години е защото ако я направят 3 ще трябва да отстраняват по гаранция доста повече дефекти.И други марки в България са с 2 години гаранция щото знаят колко са им качествени колите ...
И в друга тема съм ти писал за кола с 5 години гаранция (Хюндай и30). Още от 5000км и почнаха неволите по окачването..., да не говорим за другите - датчици за налягане в гумите и др. подобни...(малки но дразнещи). Те да не би да не са преценили, колко им е качествена колата?
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Comment